måndag 15 februari 2016

Specialintressen

Vi lever här fast det kanske inte verkar så med tanke på den icke-existerande bloggaktiviteten. Det beror inte på något särskilt, det bara är så. Den här bloggen har inte skapats för att vara någon prestationsgrej. Om den inte uppdateras så betyder det att vi har annat för oss eller inte har lust just nu.

Just nu grunnar matten på något så tråkigt som deklarationen. Det kunde kanske vara mindre tråkigt om jag faktiskt skulle begripa mig på det. Vilken tur att jag har en moster som kan det här, annars skulle jag få skicka företaget i graven. Nästa år kan jag kanske själv? Vem vet.

Jag grunnar också på vart i vida friden mitt islandsgarn har tagit vägen den här gången då. Ja, du läste rätt. 2,3 kg till på ingång (men den här gången ska mamma ha en del) som ska bli till två tröjor till. När de tröjorna är klara betyder det att jag har omsatt sju kilo isländskt ullgarn till tröjor. Hehe. Specialintresse här hej!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar