tisdag 2 september 2014

Facebook

Hejhej! Nu finns Antas djurgård på Facebook också. Det lär vara där som de stora pojkarna leker (?). Om du brukar läsa den här bloggen eller annars bara råkar tycka särskilt mycket om oss så är du självklart välkommen att gilla sidan. Jag jobbar på att försöka få in en Gilla oss på Facebook-knapp men jag har stött på patrull för jag fattar inte hur man gör. Det tänkte jag försöka klura ut under dagen, för man är väl ingenjör.

Jag vet att jag har varit lat med vår blogg, men nu ska det snart få bli ändring på det!

Angående det där inlägget med hästarna så bör jag väl hålla er uppdaterade och meddela att vi har varit och tittat på en islandshäst och en shetlandsponny som kanske ska bo hos oss en tid. Jag återkommer nog med mera information när jag har någon.

I övrigt ska kommunens Fritidsveckoprogram börja planeras och där ska Antas djurgård vara med på något hörn. Vi ska se vart det tar vägen. Om någon har önskemål eller fina idéer får man meddela mig t.ex. genom att kommentera detta inlägg eller maila mig på antasdjurgard@outlook.com eller varför inte gilla vår Facebooksida och skriva in en rad där.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar